Jag bara njuter!

Gick upp tidigare idag. Skjussa älsklingen till hans jobb. Meningen var att jag skulle se om tvättstugan var uppbokad, och jag skulle vara där ca en halvtimma efter man fått börja (så jag kunde sno den tiden). Men den var uppbokad. Suck. Vi hade tvättid mitt på dagen idag men jag ska jobba.

Det är så grymt härligt väder ute. Jag bara njuter! Just nu känns allt lite lättare. Det har det iof gjort sedan första dagen jag flyttade ner hit. Jag trivs verkligen. Jag är hemma.

Alla ni som känner mig vet ju att jag älskar barn. Men än så länge vill jag inte ha egna. Den dagen kommer senare i livet. Men att få umgås med barn är bland det mysigaste som finns. Även små smuttsiga och skrikiga barn gillar jag. Hehe. Så vad passar då inte bättre än att jag ska börja jobba som vikarie på dagis! Så länge innan jag ska börja jobba på salongen. Jag tycker detta var toppen. Jag ringde runt igår, och efter en timma så ringde ett dagis tillbaka och ville att jag skulle jobba idag, självklart! Sedan imorse vakna jag av att ett annat dagis oxå behövde mig! så poppis man blev nu då...!hehe. Jag ställer gärna upp.

image205



Kommentarer
Postat av: alexandra

å va roligt! vilka dagis? :)

2007-09-05 @ 14:21:28
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0