Dagens läskigaste..

Skulle ta ut pengar. Precis utanför banken stod en ful chäfer och skällde och morrade på allt som rörde sig. Efter en minut kom ägarinnan. En äldre kvinna som inte var så fräsch. I samma sekund kommer en polisman gående. Och just nu i detta ögonblick så tar jag ut mina pengar.

Kvinnan till sin hund: Ska vi bita en polis idag? ja ska vi det!
Polisen bryr sig inte.
Kvinnan:
Jävla dumma polis! Ja fan dumma polis.
Polisen reagerar. (förståelse för det)
Kvinnan fortsätter att gapa om att polisen är dum
Polisen: Ursäkta vad sa du? Va fan menar du?
Polisen går fram till kvinnan men backar snabbt för den ilskna hunden hoppas snabbt fram för att skydda sin matte.
Kvinnan: Ja, jag får väl tycka vad jag vill jävla dum polis!
Nu reagerar polismannen ordentligt! Det är ju riktiga påhopp kvinnan kommer med. Kvinnan börja gå bort och samtidigt fortsätter hon skrika ännu högre och ilsknare. Nu jävlar är polisen arg!
Han springer fram till henne för att fast henne. Detta skulle dem tydligen lösa inne på stationen. Men Den jävla hunden blir också ilsknare och hugger mot polisen ett flertal ggr. Till slut får hunden tag i polisens hand, inte bara en gång utan flera gånger. Då backar polisen och går tillbaka mot oss, den lilla samling som har blivit pga detta.

Polisen: Fy fan, han bet mej. Jag ska ha tag i henne!

Sedan går han åt det håll som kvinnan sprang emot.


Och där slutar historien för min del. Usch. Ibland blir man lite rädd när sånt händer. Brrr...

                     image245

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sjuk värld vi lever i alltså...tur att vi e så jädrans bra ;)

2007-09-19 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0