Kalas och jobb

Och denna helg passerade lika fort förbi som de flesta andra helger.

I fredags så var det kalas hemma hos Alexandra. Det bjöds på gott med grönskaker och dipp, och annat gott och onyttigt:) Efter några timmar så tog vi tåget in till Malmö för att gå ut på slakthuset. Det var ett riktigt stort ställe med några bra dansgolv med bra musik. Jag hade en riktigt rolig kväll med alla tjejerna, ni är för goa:)

image335 
Tog denna av alex:)

I lördags så jobbade jag i Helsingborg. Och jag måste nog erkänna att jag va en smula trött där i början. Men dagen gick bra ändå. Men det fick bli en lugn lördagskväll med mys och hämtmat.

Idag är det mys söndag som gäller. Kanske kan få lite nytta gjort, vem vet!

Jag måste passa på att GRATTA  Anna och Gunnar som fick en liten flicka i helgen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söta Ida...va glad ja blir av att se dig glad...du förtjänar det bästa min sköna...pösss

2007-10-28 @ 12:33:30
URL: http://alexanderas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0