Skönt med snö?

Just nu är jag mest glad över att snön inte kommit ner hit till skåne. Dem sista dagarna när jag pratat med min familj så har dem mest tyckt att det är besvärligt och krångligt. Dem som många andra hade ju inte hunnit sätta på vinterdäcken än. Så för att citera min mamma så lät det så här.."Det tog 40 minuter för mig att ta mig hem från jobbet, och 30 in till Tystberga...och så har jag en sån himla tandvärk!!!!" Till mammas jobb tar det annars max 15 minuter..så jag kan förstå att det frustrerande. Så jag ska nog be Martin att hjälpa mig att sätta på vinterdäck så snart som möjligt, även om inte snön kommer så lär det ju bli halt ute på vägarna rätt så snart.

image351

image352

Vinterbilder där uppeifrån 



http://agua-corrente.blogspot.com/    Systers blogg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0