Nickepickepö!

Nu är helgen här. Skönt. Veckan har rullat på i ett hiskligt tempo.

Idag har jag vart på montesoriförskolan här i Svalöv. Det var en trevlig upplevelse. Kul att se en förskola med ett annat tankesätt. Det var mycket bra saker som jag för min del kommer att bära med mig till man får egna barn. Mycke vettiga tankar som jag gärna lär mig mer av. Hoppas på att jag får komma och jobba där fler ggr  =)

Ikväll ska vi göra snapps och senap med familjen Holgersson. Det ska bli trevligt! Imorn är det dock lite jobb som gäller för mig, men det varar bara till kl 14 sen får jag hålla helg på riktigt!

image366

Sätter in en bild på min älskade lillebror som har mått dåligt de senaste dagarna. Stackarn har fått åka in till sjukhuset två nätter i rad. Hoppas du kryar på dej en massa nu lillebror, min lilla nickepickepö!


Trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Montessori jobbar ju jag på :) Visst är det ett bra tankesätt? Ha en trevlig helg! Kram

2007-12-01 @ 00:27:57
URL: http://monroesliv.blogg.se
Postat av: Malin

Hej ida ! Hoppas du minns vad vi pratde om i lördags, att du är jätte välkommen på min tjejmiddag på fredag. Hoppas allt är bra med dig. kram på dig :D

2007-12-01 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0