sommaren är igång

Livet rullar på. Jag tvivs i trosa. Det är mysig atmosfär och det känns riktigt skönt att tjäna lite pengar. Men tiden går fort nu märker jag och det är inte lång tid kvar till jag flyttar. Jag lääängtar så mycket så att jag nästan pricker.

Helgen närmar sig oxå med stormsteg. Ska bli kul. Två av mina älsklingar kommer. Det ska bli kul. Men jag ska nog se till att inte bli lika snurrig i bollen som förra helgen! Haha.

image81       image82       image83

                                       image84    image85

                                                                          Midsommar bilder


Kommentarer
Postat av: Malin

Ses ikväll hjärtat! Då är det paaaarrrty! :)

2007-06-29 @ 13:00:56
URL: http://monroesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0