Det långa uppehållet

Förlåt. Det är aldrig meningen att dessa långa uppehåll på bloggen ska äga rum. 

Hur det än är. Så har vi hunnit med en höst. En jul och nu en liten bit på det nya året. 

Jag sitter i detta nu på väg upp till Jönköping med jobbet. Vi ska ikväll plocka ner vår mässutställning som stått uppe i 3 dagar. För att imorgon åka vidare till Stockholm och plocka upp den igen, på Formex. 

I 8 dagar kommer jag vara hemifrån. Och det var inte utan en liten tår jag lämnade mina killar tidigare idag. 
Men jag vet att dessa dagar kommer vara fantastiskt roliga samtidigt så huxflux är det söndag den 18/1 och jag är hemma igen. 

Måndagen efter min hemkomst är nog den dagen jag ändå ser mest fram emot. Då ska vi på vårt andra ultraljud och se vårt tredje barn som just nu gror och växer i min mage. 
Det är alltid samma visa vid dem här ultraljuden. För jag längtar så mycket. Men samtidigt hatar jag dem. Är så rädd för att den där skärmen ska visa det jag absolut inte vill se. Och som vi tyvärr en gång har upplevt. 
Jag drömmer om att få se ett tickande hjärta på en frisk liten 19 veckors bebis som frisk sprattlar runt. För det gör hen. Små små sparkar gör att mitt hjärta fylls med lugn och massor av kärlek❤️ 








Stor kram på länge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0