Nu är det klippt!






Igår klippte jag min lilla plutt för första gången! Han satt snällt med lite hjälp av tant Mette! 


Man kan ju bara hoppas att Ludvigs hår tar sig lite, så han slipper få sin mammas tunna variant på hår. Martin har ju en riktig hästman! 


Idag är en sån där dag då vi inte har något inplanerat. Och solen skiner! Jag älskar dessa dagar. Då jag och Ludvig tar dagen som den kommer och bara är. Inga tider att passa. Inga måsten. 

Och jag är så glad över hur allt blev. För dem här dagarna är inte slut på länge. Jag och Ludvig kommer ha många lugna och sköna dagar här hemma trots att vardagen kommer kicka igång. 
Eftersom jag har valt att "bara" jobba 50% och jobba rätt så mycket obekväma tider så kommer jag ha många lediga dagar i veckorna! 
Och just detta är jag så tacksam över. För egentligen skulle jag vilja ha Ludvig hemma fram till han börjar skolan!! Haha. Men det tror jag inte han hade velat! 

Då fångar vi dagar då! 


Kommentarer
Postat av: siv

Sååå fin Du blev. Kramar

2014-03-06 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0