När man har något som är unikt

 
 
 
 
 
Så unikt, att även om det hinner gå länge länge mellan tillfällena då vi ses, så plockar vi upp det som om det inte hade gått en dag sedan vi sågs senast.
Det finns en handfull vänner som är dessa.
Många mil mellan oss styr när vi ska ses.
 
 
Och jag har många gånger funderat på det här med vänskap i vuxen ålder...
 
Jag vet att jag är så förbaskat lyckligt lottad. Och jag har hellre nära vänner. Så är det. Även om det betyder att många av dessa nära vänner bor himlans långt bort och att vi ses så sällan att det hinner svida i mitt hjärta av längtan. För när vi väl ses, då glöder jag länge länge och kan leva på den kärleken tills vi ses nästa gång.
 
Så, idag är jag tacksam för alla starka kvinnor jag har runt mig! Så himla nöjd att jag får lov att vara er vän och får vara en del i erat liv. Nära eller 50 mil bort, prata varje dag eller en gång i halv året, det spelar ingen roll!
 
Ni är alla unika och ni gör att jag känner mig unik!
Vinstlotten i livet är att ha fina vänner att skratta med. 
Och för den delen gråta en kvätt med oxå...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Detsamma till dig älskade vän ! Är oerhört tacksam för att du och din fina familj finns i mitt liv <3 Milen spelar ingen roll när vänskapen är stark ! <3 ps : im hot in the picture ha ha !

2014-03-08 @ 15:25:23
Postat av: Alexandra

Du är världens finaste vän Ida! Å precis som Anna skriver milen emellan betyder ingenting...äkta å fina vänner är värt så mkt å dom ska man hålla hårt i!!!! Pusssss fina

2014-03-08 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0