Glad och lycklig

 
 
Just nu har jag fått möjligheten att stanna upp. Sett till vad som är det viktigaste här i livet. Och så otroligt tacksam jag är för det underbart fina jag har. 
Mina fina killar. Som är friska och  glada. Livet är ingen garanti och jag är så glad över att vara här och nu.
 
Allt löser sig, har blivit lite av ett motto. 
 
Min arbetssituation inför våren har löst sig och jag kan i lugn och ro njuta av dem sista 5 månaderna hemma med Ludvig. Jag har fått en tjänst som även kommer göra det möjligt för ludvig att vara minimalt på dagis när han väl börjar. Och allt känns så himla bra!
 
Idag är det målning av halltaket och städning som står på schemat. Imorgon är det kalas i detta huset och då vill man ju ha det glänsande fint...!
 
Hej hopp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0