Amalia 2 år!!

 
 
 
 
 
Idag för två år sedan anlände denna underbara lilla person.
 
Anna som är mamma till denna lilla tjej är en av mina absolut bästa vänner och när hennes dotter föddes så kändes det nästan som om hon blev en liten del av mig med.
 
Amalia är en sprallig, otroligt glad liten tjej. Hon strålar lycka och hon är den snällaste av barn man kan träffa! Idag önskar jag såklart att jag kunnat ge henne en bamsekram. Men vi får vänta i någon månad till vi ses. 
 
Stort grattis lilla stora loppan på din 2 års dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Grattis lilla Amalia på Din födelsedag. Hälsa mamma och pappa.Kramar.

2013-09-25 @ 08:29:15
Postat av: Anna

Åh älskade vän vad fint blir alldeles rörd <3 Tack för ni finns och för det fina du skrivit <3 längtar tills vi ses !

2013-09-26 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0