Nya jobbet och Luddeliten

 
Denna vecka jobbar jag. Jag går bredvid på inlärning hos min brukare. Allt går kanon tycker jag.Som vanligt med nytt jobb är det mycket man ska ta in och smälta. Men än så länge känns det som om det inte kommer vara några som helst problem att komma in i det!
 
När jag inte jobbar så leker och myser jag med den här underbara ungen! Hur ska jag klara att vara ifrån honom när han börjar på dagis? 
Än är det tid kvar, men man måste inse att tiden går snabbt och det är lika bra att förbereda sig i tanken.
 
På dagarna när jag jobbar så myser Ludvig med sin mormor. Dem verkar ha det så mysigt, även om mormor ser en aningen trött ut när jag kommer hem. "Ja det är då inte många lugna stunder med den där lille mannen!" Haha. Ludvig är sällan stilla en sekund när han är vaken. Och för en som inte är van med att hela tiden springa och kolla så han inte klättrar någonstans så är det klart tröttsamt..haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0