Lyckan i att ha en bror

 
 
 
 
 
Lyckan att ha en bror. Och glädjen att ha kusinerna nära. Idag har jag och Ludvig myst med dessa två killar. Så härliga så ni anar inte. Den ena har så kloka funderingar som jag tror jag aldrig varit i närheten av. Och den andra sprider en glädje så man trillar av stolen av skratt när han säger något. Underbara små pojkar. Tänk vilken lycka för Ludvig att få växa upp med dessa. Och det bästa av allt. Han har ju yttligare två kusiner bara ett stenkast bort. Hur bra får det bli egentligen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh, mina fina killar❤️❤️. Så bra korten blev Ida, du är jätteduktig!!

2013-10-30 @ 22:54:23
Postat av: siv

Jättefina kort Ida!

2013-10-31 @ 07:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0