Lund och dem finare områdena

Min finaste lilla kille!
 
 
 

Igår åkte vi som sagt in till Lund för att senare åka vidare till Caroline och Kalle för fredagsmys. Men jag och Ludvig hade lite tid att slå ihjäl. Så vad passade då bättre än att gå upp till Lenhud tjejerna! Det är ju så när man får barn, att man gärna vill visa upp honom för hela världen. 
Så mysigt att träffa mina föredetta kollegor. Lika goa och glada som alltid!
 
 
Ludvig njöt av att få komma till dessa varma och o
mhändertagande famnarna.
 
 
 
Sedan for vi vidare ut till dem finare områdena=) Där bjöds det på supergod mat och dryck! Men höjdpunkten på middagen var självklart dessa godingar. Det var den godaste semlorna jag har ätit! Caroline är en riktig mästerbagare. 
Tack för en mysig kväll!
 
 
 
 
Idag vakna vi till en kall dag. Liiite lite snöfjun har landat på marken. Solen kämpar med att tränga igenom molnen. Så några få glimtar får vi av den trots allt.
 
 
 
Hoppas ni har en skön lördag!
 

Kommentarer
Postat av: siv

Ludwig är ett riktigt litet gullefjun.Kramar

2013-01-12 @ 15:14:22
Postat av: piccolacasa

Åh semlor!!!!

2013-01-12 @ 19:24:13
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Caroline

Det va så mysigt i fredags, ingen tv på och bara hade trevligt!:) Vi ses snart igen! Kramar från oss i det lite finare området;) haha

2013-01-12 @ 21:47:30
Postat av: Anonym

Ser ut som ni hade en utomordentlig fredag! :-)

2013-01-13 @ 17:02:28
Postat av: Iza

Jag var den anonyme :-)

2013-01-13 @ 17:03:20
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0