Svullet tandkött och tankar om julen


 

Min stora fina kille❤ 

Idag är det lite gnäll från min son. Han ser ut att vara svullen i tandköttet där uppe vid framsänderna. 
Så det kan vara att även dem bissingarna är på G!

Annars är det som vanligt för vår del. Stormen före lugnet. Samma sak varje år. 
Det hör till med lite julstress tycker jag. Det är alltid vid dem sista köpen av julklappar som jag hittar den där goa julkänslan. 
Det är liksom inte samma sak att vid lilljul sjunka ner vid middagsbordet hos svärmor och veta att man har några riktigt lugna dagar framför sig om man inte har stressat lite innan.

Tack och lov så köper vi inga mängder med julklappar längre. Varken på min eller Martins sida.
Och då får ju verkligen allt annat fokus. 
Såsom lek med barnen (alltid! barnen i fokus på julen!!!) maten, och myset!

Jag behöver nog inte ens skriva det. Men det känns värdigt jobbigt att inte träffa min familj alls detta året.
Vi firar varannat år som dem flesta. Men många har inte nackdelen med så många mil mellan familjerna som vi har. 

Lika mycket som jag längtar till julen så längtar jag till början av februari då vi åker upp och hälsar på. 

Sådärja.
Nu skrev jag visst en halv roman😋 

Hej hopp! 

Kommentarer
Postat av: siv

Vi kommer också att sakna Dig men vi får väl skick lite bilder som vanligt på julafton.Tack för den nya tekniken.Jag ringer Dig idag.Ludvig ändrar sig för varje dag.Fråga om vi längtar efter Er!! Många kramar.

2013-12-20 @ 07:19:34
Postat av: siv

Konstig texten blev.Rabbel!!

2013-12-20 @ 07:20:50
Postat av: siv

Tack gulliga Ni för den fina almanackan. Sååå fin. Nu har vi Ludwig runt oss överallt.Alla kort plus almanackan.. Det känns jättebra.Ja, så har vi alla kort på Er också. Ingen kan missa att vi har barnbarn och barnbarnsbarn!!!Kramar

2013-12-22 @ 08:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0