När snön kom på ett kort besök

 
 
 
 
I helgen kom vintern hit till Skåne. Även om man nu borde vara vuxen så kan jag i hjälpa att jag känner mig som ett barn när man vaknar upp och hela världen är vit. Jag hoppar och studsar. Slet upp Ludvig ur sängen och tog honom till fönstret för att visa detta underbara vita guld...
 
Så snabbt vi ätit frukost så tog vi oss ut. Min son verkade inte alls bry sig om snön. Såklart, han är ju alldeles för litenför att förstå. Men efter en stunds prommenad så kunde jag ju konstatera att han nog minsann kan förstå vad en plogbil är...
 
Idag vaknade inte Ludvig av en hoppande mamma. För idag är snön borta... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Jättefina bilder. Vi har också snö.Vi var ute hos mamma och gick uppe i skogen och plockade ris, tall och gran.Sen hem till Oppgårn och åt skinkmacka i det mysiga köket, glögg ingick.Därefter en mysstund framför brasan. Det är en lisa för själen att komma dit. Det var det att komma till Er också, så mysigt.
Tack för att Ni alla finns.

2013-12-09 @ 09:20:30
Postat av: Isa

Otroligt vackra bilder!

2013-12-17 @ 07:02:40
URL: http://cleanbyisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0