Tankad med härlig energi

 
 
F.r.e.d.a.g.s känslorna är på plats idag!
 
 
Dagen har tillbringats dels på mödravården där lilltuffe har fått mätas och kontrollerats yttligare en gång. Han väger nu 1170 g och är precis så stor som han ska vara. Varken mer eller mindre. Även idag visade han sig från sin vildaste sida och det var svårt för barnmorskan att få fram vissa mått! Gissa om jag blir varm i mammahjärtat när han  busar på på det där viset! 
 
 
Sedan fortsatte eftrmiddagen med fika här hemma med bästa Mia. Kaffe och snicksnack om allt mellan himmel och jord! Sedan fick vi för oss att ta en tur till Ikea. Jag har dragit mig för att åka dit för jag vet att jag inte skulle orka från parkeringen till själva varuhuset utan att få ont. Men Ikea har ju lösningarna på allt. Och dem lånar snällt ut rullstolar. Så Mia drog runt mig där i rullen och jag hamnade direkt 26 år tillbaka i tiden och det kändes som att jag var ett barn närmare än att jag ska få ett! 
 
Ikväll lagas det "falsk anka" med potatis och primörer till. Kokar äppelmos och plommonkräm samtidigt! Hela huset luktar sådär husligt! Ljusen är såklart tända=)
 
Hej så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Jättebra lösning, Rulla igenom Ikea skulle inte vara fel :) Hoppas plommonkrämen blev bra, min blev supergod! Tänkte oxå göra äppelmos, fick massa äpplen från en vän så äppelmos och masssa äppelpajer blir det :) Härligt att han växer och gror luddeliten! Kramar

2012-09-30 @ 20:47:24
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0