En dag på stranden

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag startade jag och Puzzel dagen med att åka till stranden. Där kunde han springa fritt och jag kunde i lugn och ro fota lite. Det är inte fel att vara på stranden en härlig höstdag. Inga andra människor. Solen värmer fortfarande gott. Den friska luften piskas in i lungorna. Jag hade nog kunnat stanna där hela dagen om det inte hade varit för att den lille plutten i magen tryckte på så förjordat och magen kurrade =)
 
 
 
När jag väntade Molly så jobbade jag ju i Landskrona och hade Puzzel med mig på jobbet. Så varje lunch gick vi en promenad längs med havet. Det kunde vissa dagar vara den bästa stunden på dagen. Det spelade ingen roll om det var snålblåst i november eller en härlig solig sommardag i juli. Det var alltid lika skönt att få andas in havsluften. 
 
 
 
Nu är vi båda helt slut efter en härlig förmiddag vid havet och en god lunch här hemma. Så nu ska vi inta våra platser och göra det vi är bäst på just nu. Vila.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Soffor

platsen verkligen ser mycket trevligt, kan du föreslå,

2012-09-20 @ 14:13:06
URL: http://www.mobelinredning.se/
Postat av: Iza

Vilka härliga bilder! och en härlig start på dagen! Kramar i tusen

2012-09-21 @ 10:19:29
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0