Bjuda in till kalas

 
 
Igår bjöd vi in till kalas. För att fira mig och Martin. Martin bjöd på sin paradrätt; lasagne. Så gott! Till efterrätt blev det fruktsallad med en fruktigelkott som jag, Elias och
Thea hade gjort. En jättemysig kväll=)
 

Idag är jag hemma och sjukskriven. Min foglossning gör sig som vanligt numera tillkänna och jag får helt enkelt lyssna på det. Det känns konstigt att jag har fått order om att bara vara hemma och ta det lugnt. Vila upp mig. Jag har lite svårt för det måste jag säga. Jag har redan hunnit tänka flera gånger nu på förmiddagen; jaha, vad behövs göras idag. Jag kan ju passa på att tvätta, plocka ur diskmaskinen osv osv. Men nej. Det är där jag måste stoppa mig själv lite. Kanske vänjer jag mig. Kanske inte. Hur som helst så säger ju kroppen till när jag ska vila ialla fall. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0