Sovmorgon

 
Här hemma blev det är riktig sovmorgon idag. Vakna till när Martin stack iväg strax efter 7. Och kände väl då ingen som helst lockelse att kliva upp. Så vi låg kvar. Jag och Puzzel
 
Nu är jag vaken och igång.
Ja vaken har jag varit ett bra tag men det är en sån dag då det tar lång tid att vakna. Det regnar ute och är sådär urrigt. Så vi kan kanske skylla min seghet på vädret.
 
Ne nu ska vi mysa vidare här hemma. Tror minsann det är dags att stryka. Alltid. Så nu får något underhållade radioprogram hålla oss sällskap medan jag tar högsta hugg i min vän strykjärnet!
 
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med sovmorgon ! Det är du och jag Ida som älskar att stryka ;) Hoppas det gick bra ! Tusen kramar ! Vad fint lapp täcke ;) Àmalia sa att hon med vill ha ;)

2012-10-25 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0