Hemmaplan

 
 
Idag har jag njutigt av en lång sovmorgon i min mjuka underbara säng. Sedan har det fikats och snackats en massor med en stycke Mia! Hon är så himla go och det känns som om vi aldrig skulle kunna sluta prata! Ni vet när man inte hinner beta av ett ämne förään man kommer in på något annat, och så måste man backa bandet flera gånger om för att komma tillbaka till där man var.
 
Hon har hälsat på liten korv i magen som visade att han minsann kan buffa och knuffas på där inne! Tror Mia tyckte det var lite läskigt, men samtidigt spännande. Tihi. 
 
 
 
Smärtan i magen är helt som bortblåst och det känns minst sagt underligt vad det var för något. Den ena läkaren trodde det kunde bero på magsår eller liknande. Jag själv tror nog mer på att jag fått typ som ett blåmärke på insidan, eller typ någon slags muskelbristning. För magsår har man väl inte ont i huden av? Hur som helst vad det nu var så är det över för denna gång och nu tänker jag bara åka till Lund dem kommande veckorna för att göra mina ultraljud som står på tur. Sen när det väl är dags, så åker jag inte därifrån utan att Ludde ligger i sin bilbarnstol och får följa med hem utanför min mage!
Punkt.
Det gäller att sätta gränser för barnen tidigt. Och denna lilla parvel har oroat oss allt för mycket redan så lite lugn nu innan hans ankomst hade väl varit på sin plats.
 
 
 
Stackars Martin skulle ha varit på fotbollsgalan i Stockholm idag. Men vågade såklart inte åka nu efter denna helgen. Men som vi snabbt kom fram till båda två; galor kommer det finnas gott om att gå på i våra liv. Men tiden att vänta på liten Ludde kommer aldrig tillbaka igen. 
Så jag kan erkänna att jag blev ganska så lättad när han beslöt sig för att ge bort sin biljett!
 
 
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh Ida så skönt att det onda är borta nu, jag håller med dig lite lugn innan det verkligen är dax för all den andra oro som man får med sig när barnet kommmer.
Har tänkt på dig sen jag läste ditt inlägg men du vet hur det är med tiden iblnad den liksom bara försvinner. Skickar dig några varma kramar i höst rusket!

2012-11-14 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0