Diy

 
Ikväll fick det bli bakning. Alltså "Do it yourself".
Jag gillar när Lussebullarna inte är allt för stora. Så idag fick dem blir sådär lagom små och söta.
 
 
Nu till dagens hemlighet. Tro för guds skull inte att jag är så duktig som det ser ut. Med bakningen och så. Härom dagen köpte jag sån färdig-att-blanda-ihop-paket.Så min insatts i dessa små bakverk är lite vatten och lite knådning. *skäms* Men någon måste ju köpa dem där paketen som butiken så fint placerar i direkt synfällt vid kaffet!
Så DIY kanske det inte riktigt är ändå, haha.
 
Betyg: Nybakta och ljumna så får dem 3 av 5. Får se när dem varit frysta och tinade. Om det är såna torrisar eller inte.
 
Men ikväll fungerar dem alldeles ypperligt till kvällsfikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0