Helgen är här

Fredag kväll. Snuven och glansig på ögonen är jag på väg hem till mitt kära hem. Där min finaste Martin i detta nu står och tillagar god fredagsmiddag!

Helgen är så oplanerad den kan bli. Underbart. Planer på att skrota i trädgården ligger prio på listan. Jag hoppas på att sambon är på humör för en trädgårdsmöbel- shoppingrunda. Annars åker jag själv, kopplar på lilla släpet och brummar iväg. Det har funkat förut:)

Förutom trädgårdsfix, så har jag en önskan om två härliga sovmornar. Frukost i lugn och ro för att sedan se vad dagarna kam bjuda på!
Skönt med helg!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt med förkylningen hoppas att den ger med sig snart ! Hoppas ni får en fin helg, skönt och inte ha någonting planerat att ta det som det kommer =) Hoppas även du får två härliga sovmorgonar ska inte ringa och väcka dej :P! puss & Kramar

2012-05-11 @ 19:35:18
Postat av: Mette

Så mysigt! Ha en trevlig helg! :) kram

2012-05-11 @ 20:51:39
Postat av: siv

Ha det så mysigt lilla "snuven" ta det lugnt och

vila.Hoppas kärran är fylld när Du brummar hem.

Kram farmor.

2012-05-12 @ 09:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0