Tack

Tack för stöttning igår när jag inte alls var på topp. Ni är alla guld värda!

Idag skiner solen igen och imorse när jag var ute och gick med Puzzel så stannade jag till och riktigt kände hur den värmde gott. Och trots att mjölken var slut till kaffet så va det gott med frukost ändå. Och även fast katten hade spytt en hårbollspya på sovrumsmattan så triggades inte mitt härliga morgonhumör, utan jag trippade lika lätt ner från övervåningen.

Ibland är det nog så här. Att när det verkligen verkligen är motigt och livet är strängt mot en så blir såna där små bagateller inte så jobbiga. Såna saker som annars kan "förstöra" en hel morgon. Så dumt egentligen. Jag lovar mig själv här och nu att även om jag i framtiden en dag råkar vakna i ett ryck och inser att jag är väldigt sen till jobbet. Så ska jag minsann ändå hinna snappa upp att solen värmer gott eller att kaffet smakar finfint!


Ville visa min nya spegel som jag och Martin fyndade på Emmaus i lördags, 195:- var ju som hittat! Självklart har jag målat den. Den var i guld innan.



Kommentarer
Postat av: Paulina

Härlig onsdag på dig Ida! Verkligen vacker spegel. Kram

2012-03-07 @ 10:58:07
Postat av: Ida

Tack:) du får med ha en bra dag! Hoppas solen skiner i Nyköping oxå! Kram

2012-03-07 @ 11:08:22
Postat av: siv

Ida "lella". Vad skönt att Du mår bättre idag.

Hoppas Du mår ännu bättre ikväll!!

2012-03-07 @ 12:14:52
Postat av: siv

Vilken snygg spegel. Du kan det här med loppis.

Kramar

2012-03-07 @ 12:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0