Tårar

Så många tårar jag har fällt för våran lilla Molly som drogs ifrån våra liv innan ens hennes eget fick chans att börja. Dem tårarna går inte att räkna.

Men ikväll gråter jag framför en annan Molly. Ligger här i soffan och snyftar till Let's dance, hihi! Hon är bara för go den lilla bruden. Vilken känslomänniska! Där ligger ju till och med jag i lä med att gråta.

Vem tror ni vinner? Mig spelar det ingen roll. Dem är så fina och duktiga båda två:)

Hoppas ni har en mysig fredagskväll! Själva ligger vi på våra platser i vår älskade soffa:) fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är så härlig ! En del av mig vill att hon vinner men ja hejar mest på Anton men dem är verkligen duktiga ! Hoppas ni har en fin fredag kväll ! Vi hörs imorgon =) Kramar på er

2012-06-01 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0