En lunch i Kåseberga

Vill fortsätta visa bilder från våran underbara helg vi hade nere på Österlen. På lördagen efter våran strandpromenad så for vi vidare till Kåseberga som bara låg ett stenkast bort. Dit åker förövrigt jag och Martin varje sommar och äter. En tradition som vi håller stenhårt på.
 
 
Här har vi vrålåket och vårt hem den helgen.
 
Stockrosor i mängder är det just nu
 
 
Promenad från parkeringen ner till Kåseberga hamn.
 
 
 
Utsikt
 
Mätta och glada efter grillad makrill med potatismos.
 
Vandring upp mot Ales stenar
 
 
Martin
 
Dessa vyer är inte fy skam alltså.
 
Människor flög runt i luften.
 
Även Martin försökte flyga.
 
Alex likaså.
 
Jag tog igen mig i gröngräset efter den lååånga uppförsbacken. Och när vi väl var uppe så konstaterade vi att nästa år blir det ännu tyngre. Då har vi ju barnvagnarna att släpa på oxå!=)
 
 
Frank och hans vänner betade på.
 
Ales Stenar.
 
Mette är en glad prick!
 
 
Sedan bar det neråt igen.
 
Vackra innegårdar.
Hjärt-ogräs vill jag ha i min trädgård!
 
 
 

Som ni ser så hade vi en supermysig lunch stund. En dag att se tillbaka på mitt i den gråaste vintern. 
 
 
 
Idag är det lördag vilket än så länge ha inneburigt. Sovmorgon och lång frukost. Nu tänkte jag nog lägga mig under äppelträdet och sova en liten lur. Innan det är dags för att förbereda inför kvällen då familjen Pålsson kommer på middag! 
 
 
Ha en bra lördag ni där ute!
 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Så härliga bilden från er lill semester:) Riktigt mysigt att sova i husbil och åka runt och upptäcka massa ställen. Ha en skön tupplur och ta hand om dig!

2012-07-28 @ 13:21:45
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Mette

Så mysigt så mysigt:) Ha en mysig dag och kväll :) hälsa!!
Kram

2012-07-28 @ 15:14:17
Postat av: Piccolacasa

Vilket fint bildporträtt av er utflykt!

2012-07-30 @ 00:56:25
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0