Från och med för 4 veckor sedan..

Idag är det 4 veckor sedan vi åkte in till förlossningen. Oroliga. Men helt utan aning om vad som väntade oss. Jag hade känt sparkar på förmiddagen. Men framåt eftermiddagen och kvällen blev det allt lugnare i magen. Det hade ju hänt innan. Att larven lugnat sig emellanåt. Men, detta gjorde oss för oroliga och valde att åka in. Vi skulle bara åka in och kolla så att allt var bra och sedan åka hem.

Men väl inne i Lund så hittades inget hjärtljud. Vi gjorde 3 ultraljud med två olika läkare. Men båda kunde konstatera att den lilla bebisen i min mage inte levde längre. Där stannade även mitt hjärta och hela min markyta försvann och jag föll in i något som visade sig vara den värsta mardrömmen man kan tänka sig.

Tiden går. Men den står helt stilla.
För varje dag som går. Så saknar vi Molly mer och mer.

Varför?

Än så länge har vi inte fått några svar på vad som gjorde att det blev som det blev med Molly. Varför dog hon? Om det finns något svar så kommer vi få det nu någongång i februari.




Kommentarer
Postat av: Fitri

Sänder dig massa värme o kärlek Ida <3 Önskar av hela mitt hjärta att ödet hade valt en annan väg för Er..



Kramar om <3

2012-01-25 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0