Mys med vänner

Ikväll har vi blivit bjudna på middag av Jennie och Patricia, igen. Fin fina vänner<3

Idag åkte vi tjejer en tur till Väla. Tänkte att det kunde vara skönt att komma ut lite. Skingra tankarna. Vi fikade och kollade i butiker. Men usch vad jobbigt det var. Dels kände jag att kroppen inte är riktigt återhämtad från förlossningen. Sen var det jättejobbigt att se alla barnvagnar och alla lyckliga familjer..

Det var nog i det tidigaste laget att ge sig ut på såna stora utflykter. Men nån gång måste man ju möta det. Möta andra föräldrar med barn. Se andra lyckliga. Min sorg får ju aldrig ta någon annans lycka. Aldrig.

Nu ligger vi nerbäddade i soffan med godis och levande ljus. Det får bli filmtajm snart.

Hoppas ni har en mysig lördag<3



Kommentarer
Postat av: anonyma

jag kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över dig! du verkar vara en fantastisk människa med en underbar och klar syn på livet och medmänniskor. du är en av få och världen behöver fler som dig.

2012-01-07 @ 23:55:09
Postat av: Ida

Tack för dina fina ord<3 dem värmer och stärker mig!

2012-01-08 @ 00:53:04
Postat av: En i mängden

Som medmänniska och själv mamma till 3 barn så kan jag inte ens i min vildaste fantasi/ mardröm föreställa mig vad ni genomlider. Att förlora det man älskar och värdesätter som högst måste vara det värsta och mest omänskliga man kan utsättas för.

Du verkar vara stark och jag är övertygad om att ni kommer hitta ut ur tunneln av sorg och kunna finna lyckan igen. Molly kommer alltid att vara med i er, i era hjärtan och följa er resten av livet.



Må erat lilla hjärtegryn vila i frid och jag önskar er all lycka och kärlek i framtiden.

2012-01-08 @ 01:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0