En goding till speciella tillfällen

Se en sån underbar liten väska. Farmor hade med sig den till mig när dem kom till oss igår. Den kommer ifrån farfars faster. Så glad jag blev. Det är den absolut perfekta väskan när man ska gå på bröllop, kanske cocktailparty ( vilket händer jätteofta, ja nästan var och varannan helg ju...hihi)
Hur som helst så har jag redan ett ypperligt tillfälle inbokat då jag ska använda denna lilla goding!


Idag har vi vart på en tur till Helsingborg. Målet var att inhandla lite nya växter och blommor. Vi har fått så många presentcheckar på blommor och det var dags att använda lite av dem. För tänk så stor skillnad ett fång blommor kan göra!
Nu ska vi gotta ner oss i soffan och äta farmors hemmagjorda munkar och dricka en stor kopp te till det. Sedan hoppas jag att jag lyckas komma till ro för att i lugn och ro inta en god natt sömn.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin! Perfekt till bröllop eller fest:) Härligt med fina blommor och växter i huset:) Hörs i morgon! Massa kramar

2012-01-26 @ 22:46:42
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0