Drömmen om ett skåp

Igår hittade jag det! Skåpet! Som jag har letat och letat. Vi har så lite förvaring i köket. Eller för mycket prylar? Men extraförvaring har länge varit nödvändigt. Har letat efter ett skåp som både är snyggt och som ska kunna fungera som mer än ett vitrinskåp. Så helst inte då med glasdörrar. Och igår när jag och Mette fördrev tiden med att åka på ännu en loppis så stod det där. Mitt skåp. Hem och hämta släpet. Tillbaka till loppisen. Lasta på skåpet och raka vägen hem för att sätta igång och måla det!
Det hade en ljusgrön/gul färg innan.
Nu ska jag bara bestämma vilka av alla saker som ska få den äran att placera sig i skåpet=)



Idag är det jobbdag för Martin. Och för mig blir det ju en massa fix här hemma med skåpet och allt;) Sedan i eftermiddag ska jag åka ut till fina Sofie och fika lite.
Åh, tänk att man kan bli så glad i en möbel!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh! jättefint!!

Ni har så bra loppisar nere i Skåne.



Kram kram

2012-02-09 @ 17:11:12
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Åsa H

Åh, så fint Ida!! Du o jag får nog snart ta en loppisrunda. Du hittar verkligen guldkornen! Det är bra att ha ett par extra ögon med sig när man är på jakt!!

Många kramar till er båda! Hälsa bror!

2012-02-09 @ 20:30:36
Postat av: Ida

Tack:) för 300:- var det ett brott att inte köpa hem det direkt!:) självklart ska vi ta en loppisrunda Åsa! Säg bara till så är jag redo på 2 sekunder! Kram till er

2012-02-09 @ 20:58:27
Postat av: ANNA

Ida ..Jag köper skåpet av dej för 1000 kr..;) Gud vad fint det var ! Det passar jättefint hemma hos er ! Vad roligt när man för riktiga fynd ! Kramar

2012-02-09 @ 22:01:07
Postat av: Ida

Anna, för 2000:- är det ditt;) hihi!

2012-02-09 @ 22:28:30
Postat av: Mia

Så fint skåp Ida. Vart brukar ni åka på loppis?? Kram på daj

2012-02-11 @ 12:17:44
Postat av: Ida

Tack Mia=) Detta hittade jag på Emmaus! Men jag brukar även göra regelbundna besök vid Cebehuset. Tror det finns en hel del loppar runt om här som har mycket gobitar..bara ge sig ut på jakt!

2012-02-12 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0