Andas

Sometimes it's okay if the only
thing you did today
was breathe.





Kommentarer
Postat av: Anonyma

Jag känner dig inte, men känner så med dig. Jag gråter av dina inlägg och är så tacksam över mitt liv. Er matta rycktes undan så plötslig och ni föll. Ert mod, er styrka och framförallt- er VILJA att blicka framåt. Dina inlägg ger mig styrka, en klocka om att uppskatta vardagen. Du skriver så vackert och bilderna är fantastiska!

2012-02-03 @ 13:47:38
Postat av: Fitri

Kan bara hålla med föregående talare i varenda ord.. Livet är otroligt skört!



Ha en fin helg med dina bästa Ida <3 Kram..

2012-02-03 @ 14:40:53
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för fina ord...Det jag skriver kommer från hjärtat och på något vis så känns det skönt att kunna få berätta och skriva om denna händelse i vårat liv.



Kram till er båda!

2012-02-03 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0