Som jag längtat

Dessa dagar som är nu har jag längtat till så himla mycket. Dagar som är bara är fyllda med tid för Ludvig. Inget annat planerat än att bara vara med honom. Gå promenader med vagnen och Puzzel. Sova länge på morgonen. Gå i myskläder hela dagen. Glömma bort att äta frukost för att jag är för uppslukad i min son. Inget annat är liksom viktigt. 
Och när jag glömmer att äta, ja då är det allvar. Hihi.
 
 
 
Jag måste faktiskt säga att få barn i december är inte så dumt. Bara en massor av innemys första tiden. Mängder med god mat i kylskåpet. Mycket ledigehet tillsammans. Inga krav att vara ute. Men har man tur så kan man komma ut på riktigt härliga friska promenader i frisk vinter luft. Sen har man ju hela januari, februari och mars att göra sig redo för den härliga våren. Ingen stress liksom. 
Ok. Visst kommer det vara lite halvtrist för Ludvig att fylla år så sent på året. Men den biten får han liksom ta. Det här med barn går för många inte att planera. Inget att ta förgivet. Verkligen inte. Är glad för dem som bestämmer sig att få barn på  tex. våren och vips så blir det så. Alla har inte det flytet i barnagörandet. 
 
 
Luvig har fått fina stickade kläder av grannen som
är supersöta! Även om han ser skeptisk ut, haha. 
Dessa kläder är perfekta ligga i vagnen-kläder. Lagom varma där i åkpåsen. Tror att många (även jag själv) gärna klär på barnen för mycket när dem ligger i vagnen. Men det blir snabbt varmt och gott där inne i åkpåsen så många gånger blir barnen supervarma och gnälliga pga det. Så dessa stickade kläderna är givna som vagn-åkar-kläder här hemma.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

så söt han ser ut=)
snart kommer jag och hälsar på er om bara några veckor jag längtar såååååå mycket.
kram

2012-12-30 @ 13:08:51
Postat av: siv

Herre min je så söt han är, lilla gubben,Kram

2012-12-30 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0