Bad och födelsedagskalas!

Fort fort!
Thealoppan hoppade vant i vattnet
 
Knodden lika så!
 
I söndags förmiddag följde vi med Thea och Elias och deras föräldrar ut
till Röstånga badet för att svalka oss. 
Det är så härligt att se barnen bada vant i vattnet. Hoppa och simma. Jag älskar att bada. Men har med åren blivit harigare vad gällande temperaturen på vattnet. Kanske är det något som får ändras sedan när man har en liten pojke som vill vara i vattnet oavsett. Då får man gladeligen och snällt hoppa i. Det ser jag sååå fram emot!
 
 
 
 
 
Senare på kvällen var det dags att fira världens bästa Ebbe som skulle fylla 5 år!!!
 
Tänk att du blivit en så stor pojke! Jag är så glad att få vara en del i Martins syskonbarns liv. Dem är så fantastiska och underbara små liv. Är glad att jag kom in i Martins liv när jag väl gjorde det. För jag har fått följt dessa barn från början. (Utan Thea som var hela 10 månader första gången jag träffa henne. I höst fyller hon 7 år!!)
 
Paketöppning.
 
Emil är mer i luften än på marken!
 
Hopp!
 
Puss!
 
 
Leta molnfigurer.
 
Favoritmorbror!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Underbara bilder

2012-08-24 @ 17:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0