Söndagsmys










Ester Elenora

Idag söndagsmyser vi här hemma. Ja, jag och djuren i allafall. Martin är iväg på GoCart hela dagen. Fem timmars lopp var det visst. Gissa om det var en nipprig sambo som gladeligen gav sig av här för en stund sedan=)

Så jag tog mig en välbehövlig sovmorgon. Det bästa med söndagar är att inte ställa klockan. Oftast vaknar man vid samma tid som vanligt. Men lyxen är att vända sig om och halvsova en stund till. I morse var det lätt då jag vakna av att det smattra lite lätt på fönsterna.( Och  nu för tiden vaknar man även av en liten bebis i magen som stökar och bökar då den märker att jag vaknat, det mest underbara sätt att vakna på ska jag säga!!) 
Att sedan tassa ner och äta frukost i lugn och ro, lyssna på nyhetsmorgon i bakgrunden. Nu har jag druckit upp den andra koppen te' och kollar runt på en massa goa bloggar. Hittade dem fina bilderna ovan från en blogg. Fina kläder och scarvsar!

Annars kommer dagen innehålla mer mys, tvätt, prommenad och fika. Helt ok söndag om ni frågar mig!

Hoppas eran söndag är minst lika mysig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En riktig härlig söndag lät det som:) Hoppas Mannen din hade skoj! Det måste vara en helt underbar känsla att vakna av att en liten människa bökar runt i magen:) Sov så gott nu så hörs vi! Kramar

2011-09-11 @ 21:16:05
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0