Vända det negativa till det possitiva..













En av det få krämpor jag fått lite av nu när jag är gravid är ryggont. Jag är inte förvånad över det, för min rygg har mer eller mindre alltid varit svag, sne och allmänt olydig. Men jag trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle tycka det var jobbigt att sova och ligga ner. Det omöjliga i att hitta en skön ställning i sängen gör att jag hellre går upp tidigare än vad jag i vanliga fall skulle gjort. Men tänk så härligt det kan vara. För så vackert det är dessa oktober mornar. Vacker frost och dimma som ligger som ett lugnande täcke över den vackra skånska slätten. Jag fångade lite bilder imorse istället för att ligga och slöa i sängen.



Idag står det strykning på schemat! Sen ikväll ska vi på
bio här i Svalöv med goa vännerna Mette&Alexander, Svensson Svensson blir det=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gjorde du rätt i, härliga bilder. Ta hand om dig och det så trevligt på bio!

2011-10-16 @ 12:33:16
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Piccolacasa

Åh vad vackra bilder! Får jag använda dem på bloggen och länka till dig? kram!

2011-10-16 @ 18:37:42
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Ida

Självklart får du använda bilderna Christin:) blir jag bara glad för!

2011-10-16 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0