Systeryster på besök!

I torsdags kom kära syster hit till oss. Jättemysigt att få ha haft henne här!
Hon hade en hundutställning i lördags som gick bra=)
I fredags fick det bli en ensam dag för henne då både jag och Martin klart jobbade hela dagen och efter det så va det 60 års fest för Martins chef. En jättetrevlig fest.
Sen var det jobb igen för mig på lördagen. Väl hemma igen var vi alla tre lite trötta efter fester och utställningar och allt. Så vi bestämde oss för att ta en liten lur på en timma max. Klockan 18.00 skulle vi på kalas hos Åsa&Mattias. Klockan 17.56 vakna jag i ett ryck...! Jahopp dags att gå upp kanske=)
När vi väl kom till kalaset så blev det en mycket trevlig lördagskväll.

Idag har vi haft en lugn förmiddag och en härlig utedag på eftermiddagen.
Såklart fick vi lite bilder i solen idag!


Solen värmde så gott idag!






Syskonkärlek











Nu är det slapp söndagskväll i soffan!





 


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ni haft fina dagar tillsammans! Vad härligt det såg ut i solen! Nu hoppas vi att det går undan till sommaren är här! Hoppas du har en fin dag!! Massa kramar

2011-03-21 @ 09:15:20
Postat av: Anonym

Riktigt härligt var vädret i helgen!! Solen sken på mig med:)

Underbart att få tid med systeryster! Kramar

2011-03-22 @ 17:11:45
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Iza

Vädret var ju så härligt i helgen!! Solen sken på mig med:)

Underbart att få tid med systeryster!! Kramar

2011-03-22 @ 17:20:58
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0