Myskvällar med vännerna

Åh har haft några riktigt mysiga dagar (kvällar egentligen då jag jobbat på dagarna men iallafall) Alexandra och Marcus kom hit ner till Skåne i torsdagskväll. Då blev det pizzamat och filmmys för hela slanten. I fredags jobbade vi som sagt och A & M åkte på lite tur i Helsingborg och Helsingör. På eftermiddagen blev det lite behandling för Alex på salongen och Marcus passade på att ta en springtur längs med skånska stränder=)
På kvällen grillade vi och hade yttligare en riktigt mysig kväll!

Idag hann vi med en loppisrunda innan det var dags för sällskapet att bege sig
mot ännu sydligare breddgrader.
Tack för supermysiga kvällar mer er underbara vänner!


Tänkte att jag visar dagens loppisfynd!


Superfina krukor som jag först tänkte ha ute, men jag tror dem får stanna inne!




Äkta kvalitetslakan, dem bästa att sova på!




Nu ska nog vila en liiiten stund bara... Sedan ska vi på kalas=)

kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida du fina det va verkligen sjuuuukt

Mysigt att få hälsa på er...e varm i hjärtat efter att fått skratta me dig! Pusss

2011-08-13 @ 23:25:02
Postat av: siv

Mycket bra loppisar må jag säga, hoppas vi kan gå när vi kommer ner.Vad f i i i int sovrummet blir.Kram

2011-08-14 @ 09:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0