Min älskade STORA lillebror!

Tänk att den lilla parveln är 20 år! Jag minns när pappa ringde till oss när vi var hos våran dagmamma och sa att vi fått en liten lillebror. Åh så lyckliga vi blev! Jag var 6 år då. Och som vi pyssla och dona med denna lilla lintott. Han va som en liten docka=)
Och även om han varit en jobbig, bortskämd liten snorunge i mellanåt så han man alltid sett på honom som den lille söta lillebrodern som man håller så hårt om.
Storasysterkänslorna försvinner nog aldrig! Han är och förblir min söta lillebror även om han nu är "nästan" vuxen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tänk vad tiden går. Tårtorna såg riktigt smarriga ut!! Ha nu en underbar söndag tillsammans!

2010-10-31 @ 10:40:53
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: siv

Fina kort.

2010-11-02 @ 13:49:45
Postat av: Fitri

Jaa..jösses!! Tänk att våra småsyskon redan fyllt 20..?? Plötsligt känner jag mig gammal..samtidigt som jag ser Bella som 12 år gammal fortf =)



Kram

2010-11-03 @ 16:10:58
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0