Återträff lördag 22 maj

Igår efter jobbet bar det uppåt landet till mamma. Jag fick sällskap i bilen av min gamla klasskompis Therese som bor i Ängelholm nu för tiden. Så perfekt att samåka. Snacka om att vi hade mycket att prata om, vi pratade oavbrutet hela vägen. Gamla minnen med klassen, minnen om klasskompisarna. Det var mycket att gå igenom=)
Tråkigt är att vi bara är 5 personer som har anmält oss till denna återträff, 10 år sedan vi gick ut grundskolan. 5 av 19 är inte kul. Men vi har ju kompisar som gick i parallelklasserna som är minst lika kul att träffa!!
Nu på morgonen har jag myst länge och väl med syster och mamma. Vi har suttit ute och ätit en lång frukost. Sen sminkade jag mamma för hon skulle iväg på bröllop! Det är fantastiskt väder här uppe och man njuter till fullo. Nu ska jag snart bege mig in till Vagnhärad och träffa min fina vän Jennie på en fika. Skönt att få hinna träffa henne oxå.
Denna underbara lilla Kathy kommer jag sno med mig imorn när jag ska hem!!!
Trevlig lördag gott folk!



Kommentarer
Postat av: ANNA

Låter som ni haft en fin helg!

Roligt att träffa alla!Synd att inte så många anmälde sig det är alltid roligt att se vad alla i klassen gör..;)Vad fin hon är Kathy kan tänka mig ta med henne med..;)Hoppas du får en mysig kväll!!Kramar

2010-05-24 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0