Som ett brev...

Visst är det kul med brev!?

Det är alltid så spännande när man kommer hem och ser att det är ett personligt brev på golvet under brevlådsinkastet. Även om man ser direkt vem det är ifrån, så är det lite pirrigt ändå. Kanske har det att göra med minnen från gamla tider då man breväxlade? Då kunde man ju riktigt vänta på att brevet skulle komma från den där speciella vännen eller killen som man just då breväxlade med=)


Martin fick brev av min farmor härom dagen. Hon skickade då kort på mig som ni ser här ovan. Finmålad med läppstift över hela munnen och lycklig med en katt i famnen! Farmor ville förklara för Martin att jag alltid gillat att smeta med smink och att jag alltid varit galen i katter, bilden nedav förklarar GALEN! Hihi!


Stackars kissekatt!

Tack fina farmor för korten=) och brevet!

Imorn ska Martin till Göteborg på mässa under dagen. Åh tänk om jag hade varit ledig och mina göteborgstöser likaså. Så kunde vi har haft en heldag tillsammans...saknar dem ju=) Men vi håller ju på att planera in en helg med lite besök här och där så vi får vår kvalitetstid!

Ikväll blir det en skön promenix i det friska vädret!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahah fyy satan va söt du e skruttis....:)

2009-10-08 @ 19:43:19
Postat av: familjen Hedin

Vilken underbar bild. kram

2009-10-08 @ 21:10:10
Postat av: Anonym

Så roligt med gamla bilder! Åhh så synd att vi inte e lediga allihopa:( Men jag hoppas att vi ses snart! kramar

2009-10-08 @ 21:30:13
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh ida du är för söt!Du och dina katter=)Var jättefina bilder! Gillar din målning på läpparna:P

Puss & kram

2009-10-10 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0