Höstiga lördag i lugnets tecken!

Go förmiddag lördag! Denna efterlängade dag. Denna vecka har varit tressig på jobbet. Mycket att göra, men det är ju egentligen bara kul. Bara det att man måste lära sig att hantera stressen lite, hehe. Drömde härom natten att jag var superstressad, sån där jobbig inre stress. Ne så denna dag känns behövlig!

Martin han får jobba, men han slutar 13 så då får han oxå helg!
Vi har inte planerat mycket för denna helg vilket känns skönt. Speciellt när detta fina väder oxå (ironi, här är det riktig regn och rusk)

Jag och bebisarna!


Sitter här med lite kaffe och tänt ljus...ja det är rätt så mysigt=)


Denna ska ägna mig åt i helgen..så att jag kan se filmen snart. Sen blir det lite
nytt lack på pingertopparna.



Nu ska jag snart åka iväg till en supergullig kund till mig som har erbjudigt mig att få plocka äpplen i hennes trädgård. Sen skulle vi nog fika lite oxå! Mysigt! Sen ska vi titta på ett hus...men det tar vi en annan gång.


Hoppas ni oxå får en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Iza

Jättefin färg på lacket. Visst e de lite mysigt med höst...tända ljus och läsa en bra bok i ruskvädret:) Hoppas husvisningen gick bra! Kramar

2009-10-03 @ 19:20:30
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: familjen Hedin

Vad é det för hus? é det hemligt???? Tusen TACK för en mysig fikastund. Kram Anna , Thea å Elias

2009-10-04 @ 10:42:29
Postat av: Ida

Hehe..ja du Anna=) Det är Martins jobbakompis hus...du vet Johan. Vi ska iaf kolla på det=) Men det blev inget med det igår, för han blev visst upptagen. Det får bli i veckan. Men vi uppdaterar er! Tack själva för att ni ville komma och förgylla våran lördag=)

2009-10-04 @ 12:26:05
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0