Bästa starten på helgen!

Åh min sambo är för söt!

Jag glömde min mobil på jobbet igår (panik!!) Så jag hade ingen väckarklocka nu i morse. Så därför va det väldigt viktigt att Martin fick med mig upp när han skulle åka, kl 7. Då när han väl väcker mig så har han tänt ljus, kokat kaffe och så han har satt på en favvolåt! Såna små men mycket mycket uppskattade saker gör att min kärlek om möjligt bara sväller över!

Väl uppe tänkte jag kan väl lika gärna fortsätta denna sköna morgon, så nu har jag haft lite spafix, med en varm duch, peeling och nu sitter jag med ansiktsmask och dricker mitt goa kaffe! Det är verkligen den bästa starten på helgen!




Va på en favvobutik i Landskrona och hittade dessa doftpåsar, denna doft finns i ljus oxå. Helt underbar doft, luktar nytvättat liksom! =)


Njut och ha en kanon fredag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysig han är din karl :) Du har manges nr va? Så kan Martin ringa och berätta hur man väcker sin morgonarga Donna ;) Ha en bra helg! Puss

2009-10-09 @ 12:51:04
URL: http://monroesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad härligt kan ju inte bli mkt bättre på morgonen=) Håller med malin, marting får dela med sig av sina tips=)Hoppas du har en underbar dag!

Puss o kramar

2009-10-10 @ 13:14:29
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: anki

hej ida

tänkte på dofter som du kanske gillar i parfymväg? "clean" dofterna. det är lite svagare lättare dofter där man doftar nyduschad, eller som ren tvätt liksom. ;-) bara ett tips. kram anki

2009-10-16 @ 16:47:50
URL: http://anki-naramenborta.blogspot.com
Postat av: Ana Martinez

Ååå Ida gumman! Vad härligt o hitta tillbaka till din blogg :D Mysigt att ni fortfarande håller ihop, och vad jag läser så är ni fortfarande lika kära <3 ! Tänkte på dig o ville se hur det går för dig. Sköt om dig massvis! Varma kramar från Chile =)

/Ana

2009-10-25 @ 02:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0