Mamma!

Idag är det MORSDAG!

Min älskade mamma är värd all kärlek och lycka i livet, för hon är bäst!


Ikväll ska vi till Svärmor och grilla med Martins familj. Mysigt!

Igår var det examensfest för min härliga vän MIA. Det var mycket god mat och dricka. Tipsrunda och allt! Det blev gitarrsång och skratt. Sen åkte jag med tjejerna in till Landskrona för att dansa lite. Vi hann inte med så mycket dans men det var roligt så länge det varade. Sen följde jag Mia hem, ja och jag säger bara det. den där Mia. Heeelt underbar tjej! Tack vännen för en rolig kväll!

Idag är det lite tvätt och fix som står på schemat. Ska ut och lägga mig i solen en stund minsann=)


Krama din mamma en extra gång idag! Jag önskar så att jag kunde göra det! (Om bara två veckor ska hon få en bamsekram=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0