Dumma "blondiner" i självscanningen

Ruggfredag idag. Vaknade av monsunregnet i natt. Lite mysigt ändå?! Bara man kan somna om=)

Denna vecka är lite konstig, det känns som måndag på någe vis. Igår var det en liten slappardag. Va en liten sväng till Center syd med Sofie för att försöka hitta dopkläder. Lilla Elias ska ju snart döpa sig. Alltid svårt med klädsel till sånt tycker jag. Men det gick nog bra ändå.Vill kanske inte påstå att jag tycker det är svårt att shoppa=) 

Sen skulle vi bara in till Willys och handla lite till kvällen. Och så var det rätt så lång kö, och vi gled ju direkt till självscanning. Smidigt tänkte vi. Men som vi höll på, det tog en evighet och kassavärden fick nog komma 3 ggr för att hjälpa oss. Inte den gladaste tjejen kanske?! Eh, tillslut så kom vi därifrån, men jag kommer ju inte göra om det. Smidigt vill jag inte kalla det! För så dumma är vi faktiskt inte =)


Sen blev det gott med grill ute hos Johan och Sofie. Och en massa gos med
deras underbara Axel. Så mysigt att få snusa på en gosig bebis!

Nu vaknas jobb! Sedan ikväll ska vi äntligen träffa Malin och Jocke, och se deras fina lägenhet=)

Njut av fredagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!Kan hålla med dig om shoppandet konstigt att man alltid lyckas hitta någonting =) Haah..

Hoppas det går bättre med scanningen nästa gång skulle med vilja testa verkar så smidigt! Ha en härlig fredag!puss kram

2009-05-22 @ 20:03:33
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0