Chockladälskandekatt och vitt vin med räkor!


Våran lilla vän fullkomligt ÄLSKAR chocklad! När vi äter chocklad som är väldigt sällan, nästan aldrig när jag tänker efter. (läs FÖR ofta, hihi) Då är hon uppe på oss och vill ha, ja och så klart så har det ju hänt någon enstaka gång...ja kanske fler ggr att hon fått smaka. Hon är ju våran bebis ju! Men idag var det droppen. Hade en presentask som tillhörde en tjej i tjejklubben. Som hon skulle få vid tillfälle. Ne, men då har ju då våran älskade kisse hoppat upp på skrivbordet, tagit ner påsen på golvet, släpat ut asken ÖPPNAT den och ätit en prallin!!!!


Åh igår kom jag hem till världens bästa! (Det gör jag varje dag såklart, men igår var det supermysigt) Kom hem sent och han hade fixat ute på balkongen med levande ljus! Vitt vin och räkor! Där ute satt vi hela kvällen och bara mös och pratade. Tänk så mysigt en helt vanlig torsdag=) Tack älskade!


Nu ska jag hålla fredag!


Kommentarer
Postat av: Iza

Vilken man du har:) Ser så mysigt ut!

2009-05-29 @ 18:55:04
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad härligt det ser ut, åhh blir avis! Det är ju så underbart gott med lite vin och lite räkor=)

Vad gullig hon är cloetta hon har bra smak =)Hoppas du får en härlig helg!

2009-05-30 @ 11:30:05
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0