Äntligen hemma x 2

Yes idag börjar den nya säsongen av Äntligen hemma! Det är en av mina
favoritprogram. Både inspiration och tips.

Och snart så kommer min älsklingen äntligen hem. Han har varit borta på kurs igår och idag uppe i Borås. Jag har i nästan hela mitt liv lidigt av ensamhet-problem. Jag kan räkna på min ena hand dem ggr jag sovit själv i huset när jag var yngre. Jag har varit rädd för mörker, spöken och inbrottstjuvar i hela mitt liv. Men jag är så lycklig, jag är inte rädd längre, iaf inte extremt rädd. Mörkret kan man ju undvika genom att ha tänt, spöken kan ju inte skada mig, och ljuvarna vågar inte bryta sig in för vi har vakt-katten Clöddis som skyddar mig =)

Men det spelar ingen roll hur modig jag är. Det är ändå sååå himla skönt nu när Martin snart är hemma igen!

Så nu ska jag återgå till mitt favvoprogram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0