Sommar!!

Dettta är så ljuuuuuvligt! Redan varmt när man kliver upp på morgonen, och helt ljummet på kvällarna när man ska sova. Nu är den här, den efterlängtade sommaren!

Ikväll ska jag åka uppåt i landet igen. Det blir många svängar här nu men så är det ibland. Jag hoppas att det är lika fint väder där uppe som här nere. Ikväll är det en utan Trosas största helger, nämligen stadsloppet. Hela stan är full med folk och alla som en gång flyttat ifrån kommer hem och besöker den lilla staden igen! Mysigt, idylliskt! Dock kommer jag inte att besöka Trosa i detta år. Men jag har ju hängt med ett par år där så jag vet ungefär hur det kommer bli...!



Här är vi förra året på stadsloppet!



För att kryta an till det tidigare inlägget så kommenterar jag med att säga: Väldigt kul att få se och vi förstår ju att vi lär oss nya saker hela tiden! Mer visningar!

Ha en toppentrevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ebbe

Hej moster och morbror!

Hur gick det på husvisningen igår? Var det något för er?

Imorgon ska jag till en annan ida, och gissa om jag blev ledsen när jag insåg att där inte är någon "arkin"....

Nu har jag fått välling av pappa och ska sova, så att pappa kan se fotboll i lugn och ro..../ebbe

2009-06-26 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0