Mumsigt!

Åh vad gott det var igår!!  Jag tog två stora potioner och jag skulle nog kunna ta en tredje men det sa bara stopp. Det var riktigt saftigt och med massa med goa tillbehör. Sedan blev det dans och trevligheter! Det var en väldigt lyckad fest=) och med risk för återigen låta vuxen så tycker jag att det är skönt när en fest slutar tidigt. Jag och Martin gick hem strax innan ett. Och idag är man ju faktiskt människa! Men det är väl tur med tanke på att vi ska på dop.

  
Dock blev det inte så mycket bilder från min sida igår...Här är iaf några söta tjejer!!


Nu ska jag stryka kostym!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för en super trevlig kväll :) Hadet så trevligt på dopet idag. kram kram

2009-06-07 @ 11:47:07
Postat av: Anna Lindell

Det låter riktigt härligt! Hopaps ni haft det bra på dopet!Kan hålla med dig där att det är alldeles lagom att knalla hem den tiden=) Puss kramar

2009-06-07 @ 17:35:20
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0