Den blomster tid nu kommer...

Idag tycker jag synd om alla barn och framför allt alla studenter som ska ha sin avslutning idag! Här nere i skåne är det helt vilt. Storm och blåst och kallt! Ne fy bubblan och klä sig i fin vit sommarklänning och höga klackar i detta väder. Tur att man är så gammal så man har sånt avklarat och får gå till jobbet istället=)


En VARM bild får värma oss idag!

Nu ska jag packa färdigt Cloettas resväska. Hon ska minsann få bo hos tant Mia under helgen när vi är borta och roar oss. Jag tror verkligen inte hon missnöjer. Dem hittade varandera sist hon bodde hos henne!

Sedan efter jobbet bär det iväg uppåt till familjen och det till dem underbara vännerna. Framför allt till Sara som har fyllt år och ska ha kalas=)

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: sara

vi får hoppas det är uppehåll imorgon ialf, här är det också ruggväder idag..usch!!

2009-06-12 @ 09:49:04
Postat av: malin

Att jag inte pratade med dig om det innan . Har ju också varit uppe i helgen :) ! var ni i trosa på marknaden, vi tänkte faktiskt åka dit men det bara regnade ju :(

2009-06-16 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0