Sooolen!

Ett sånt härligt väder! Detta är underbart. Frisk och klar luft med klarblå himmel. Precis som en Januaridag ska vara. Jag önskar jag kunde ge mig ut på en långpromenad och få njuta av det lite mer. Men jag vågar inte det ännu då jag fortfarande hostar och snorar som aldrig förr.



I lördags var det lite lördagsmys med goa vänner! Tacos och spel blev en mysig kväll!


Tjejlaget!


Killaget!

Tyvärr spelade vi aldrig klart spelet så vi fick ingen egentlig vinnare. =) hihi

  

Igår blev det en riktig "ta-igen-sig-dag" Sov länge. Gick upp och vila lite till. Förstår inte hur man kan sova så mycket, men antar att kroppen behöver det då. Vid det här laget tycker jag att jag borde vara otroligt rastlös. Så nu idag och imorgon gäller det att boosta kroppen med vitaminer och annat bra! Mycket te och frukt får stå på matschemat! Nu ska jag bli pigg och riktigt laddad inför arbetsveckan!

Njut i solen mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

fina bilder...

2009-01-05 @ 20:32:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0